چاپ

کارت ویزیت

جمع و جورترین ابزار در حوزه بازاریابی تجاری، محسوب می‌شود. کارت ویزیت، به راحتی در کیف پول، کیف مدارک، جیبِ کت، کشوی میز و هرجای دیگری جا می‌شود؛

کارت ویزیت، وسیله‌ای برای معرفی و نیز نمایش راه‌های تماس با شما توسط مخاطب می‌باشد. این تنها وظیفه کارت ویزیت است. کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی فعالیت شما به طور مستقیم، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. اما از آنجایی‌که در اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع، مورد تبادل قرار می‌گیرد، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم، بخشی از نقش بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت.

کارت ویزیت، چندین خاستگاه متفاوت دارد که به تدریج و به مرور زمان، به فرمت و قالب آشنای امروزی تبدیل گشته و تاریخچه جذابی را رقم زده است. کارت‌های حامل(Bearer cards)، کارت‌های ویزیت و کارت‌های تجاری، نیاکان کارت‌های ویزیت امروزی محسوب می‌شوند که امروزه به سیستم مدرن معرفی کسب و کار تبدیل شده‌اند. این کارت‌ها در ابتدا، اشکال اولیه تبلیغات و نیز شاخص و نشانه‌ای از وضعیت تجاری و موقعیت فردی به حساب می‌آمدند. حتی امروزه، کارت‌های تجاری، یکی از موثرترین وسایل تبلیغ محصول و ارتباط با مشتری هستند.

هم اکنون انواع کارت ویزیت یکرو و دورو و در مدل‌های براق، مات، کتان، لمینیت براق و لمینیت مات، برچسب و ... با بهترین کیفیت، سریع‌ترین زمان، بسته‌بندی و قیمت مناسب توسط کانون تبلیغاتی آرمان سبز ارائه می‌گردد.



 چاپ انواع تراکت تبلیغاتی

تراکت نوعی ورق تبلیغاتی با عمری نسبتاً کوتاه است، که با هدف اطلاع رسانی و با بیانی مستقیم و بدون واسطه، جهت معرفی و ترغیب مخاطب برای استفاده از خدمات و کالای مورد نظر، چاپ و توزیع می‌گردد، به صورتی که خبر و آگهی درج شده بر روی تراکت، محتوی پیامی از یک تحول، خبر مهم و یا یک جهش در فعالیت را دارا باشد.

تراکت ها غالباً با بیان تصویری و نوشتاری و به صورت تک رنگ، دورنگ، یا چهاررنگ و معمولاً در اندازه های استاندارد طراحی و چاپ می شوند. اما بهتر است تراکت در ابعاد کوچکتر چاپ شود تا گیرنده بتواند آن را به راحتی حمل و در فرصت مناسب مطالعه نماید.

یک فروشگاه، موسسه تجاری، فرهنگی، و یا غیره، در خلال فعالیت‌های روزمره و همیشگی، ممکن است برای مدتی معین و یا از زمانی خاص به تغییر و تحول در روند معمول عملکرد خود اقدام نموده، که برای اطلاع رسانی فوری و ارزان قیمت آن به مخاطبان از طریق چاپ و توزیع تراکت وارد عمل می‌شود.

به عنوان مثال اعلام افتتاحیه موسسه جدید، یا حراج های فصلی، و یا فروش ویژه یک نوع کالا در یک مدت زمان محدود، یک رویداد و یا فراخوان شرکت در مسابقه و جشنواره‌های هنری و یا هر رویداد دیگری که احتیاج به معرفی و آگاهی از جهش فکری و روند کاری داشته باشد .

ویژگی‌های تراکت:

در طراحی یک تراکت خوب باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  1. 1 - بداند چه چیزی را می‌خواهد به مخاطبین خود انتقال دهد .
  2. 2 - کاملاً مطالب درج شده را به صورت واضح و روشن مطرح کند .
  3. 3 - بتواند مخاطب خود را ترغیب و تشویق به موضوعات تراکت کند .
  4. 4 - ارتباط صحیح و پیوستگی و هماهنگی بین تصاویر و متن برقرارباشد.
  5. 5 - اولین نگاه مخاطب به تراکت، او را وادار به پیگیری و جهت پذیری انتخاب او در خبر تراکت کند.
  6. 6 - مطالب مندرج در تراکت باید کاملاً صادقانه و بدون هر نوع دروغ پردازی باشد.
 
کلیه خدمات چاپی


کارت ویزیت ، سربرگ ، سرنسخه ، تراکت ، فاکتور، بروشور، کاتالوگ ، پاکت نامه، تقویم، سررسید، فولدر، ست اداری ، کارت ضمانت یا قرعه کشی و ...


جستجوی دقیق تر