ست اداری

ست اداری یا اوراق اداری، به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک شرکت یا سازمان، جهت فعالیت‌های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، اوراق اداری می‌گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی  بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، بهمین دلیل به آنها اصطلاحا "ست اوراق" گفته می‌شود.

در صدر فهرست اوراق اداری طبیعتاً کارت ویزیت، سربرگ و پاکت قرار دارد که هرکدام به طور جداگانه در بخش محصولات معرفی شده‌اند.

در زیر چند نوع دیگر از انواع اوراق اداری که کاربرد مهمی در بنگاه اقتصادی مد نظر شما دارد را ذکر می نماییم:

انواع فاکتور


 در بخش فاکتورمعرفی شده است.

انواع کاردکس


کاردکس یکی دیگر از اوراق اداری است که در امور مهمی چون ثبت آمار کالا در انبار، پرونده بیماران در کلینیک‌ها و مطب پزشکان، پرونده دانشجویان و دانش آموزان، و غیره استفاده دارد. کاردکس‌ها عموما روی مقوای کارتی 230 گرمی و یا مقوای گلاسه مات (250 یا 300 گرمی مات) چاپ می‌شود.

انواع قبض

قبض‌ها نیز در فرایندهای داخلی یک مجموعه کاربرد زیادی دارد و در بسیاری از موارد به عنوان رسید پول، چک، یا غیره استفاده می‌شوند.

فرم های داخلی

هر بنگاه اقتصادی علاوه بر فرم‌های یاد شده، بر حسب حرفه خود نیازمند فرم‌های مهم و پرکاربردی اعم از فرم مرخصی، فرم سفارش، فرم قرارداد، حواله انبار، فرم سند حسابداری، قولنانه، مبایعه نامه، اجاره نامه، فرم گزارش کار، فرم تصفیه حساب و بسیاری دیگر، می‌باشد که هریک برحسب مورد به صورت تک برگی یا چند برگی چاپ می‌شود.


هیچ کالای در این دسته بندی وجود ندارد.