فاکتور فروش چیست؟

فاکتور فروش چیست؟

فاکتور ، که گاهی فاکتور فروش نیزمی گویند ، سندی است که توسط یک ارائه دهنده کالا یا خدمات به خریدار ارائه می شود. فاکتور تعهد خریدار را برای پرداخت مشخص می کند که باعث ایجاد حساب دریافتی می شود. به عبارت دیگر ، فاکتور تأیید کتبی توافق نامه خریدار و فروشنده برای کالاها یا خدمات است.

فاکتور فروش به شما کمک می کند ضمن بهبود تصویر شرکت خود ، سوابق دقیق از فروش خود داشته باشید. اگر می خواهید اطلاعاتی مانند مبلغ از پیش تعیین شده و شرایط فروش را اضافه کنید ، یک فاکتور فروش سفارشی خریداری کنید. می توانید فاکتور فروش سفارشی را با طراحی خود را بصورت آنلاین از طریق سایت ام نود  سفارش دهید. بنابراین ، اگر ظاهر متمایزی را ترجیح می دهید ، می توانید فاکتورهای فروش خود را به صورت سفارشی طراحی کنید.

مزایای فاکتور فروش

فرم های فاکتور فروش اسناد بسیار مهمی برای مشاغل وابسته به فروش کالا هستند. خرید فرم های فاکتور چند برگی به شما امکان می دهد نسخه ای از آن را به مشتری خود ارائه دهید و یکی را برای سوابق خود نگه دارید.

فاکتور فروش سفارشی هر روز توسط تجارت ها برای معامله در قالب فروش کالا و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا نمونه هایی از مشاغل که از فاکتورهای فروش استفاده می کنند آورده شده است:

یک فروشگاه عمومی که انواع کالاهای تجاری را به فروش می رساند ، از یک فاکتور رسید با آرم شرکت برای ساختن نام تجاری قوی تر استفاده می کند. فروشگاه هایی که ابزار ، تجهیزات ، مصالح ساختمانی و غیره می فروشد نیز از فاکتور فروش استفاده می کنند. این موضوع اهمیت فاکتور فروش را نشان می دهد.

چه زمانی باید از فاکتور فروش سفارشی استفاده کنیم؟

فاکتورهای فروش سفارشی برای مشاغل شما شخصی سازی شده است و می توانید در هر بار فروش کالایی از خدمات از آن استفاده کنید. برای ثبت جزئیات فروش مانند شرح مورد موجود ، تاریخ ، نام خریدار ، آدرس و سایر موارد مربوط به فروش استفاده می شود. آن ها از کاغذهای کربن لس ساخته شده اند ، بنابراین مشتری می تواند نسخه ای از آن را دریافت کند و شما یکی را برای سوابق خود نگه دارید.

نحوه طراحی فاکتورهای فروش

آیا می خواهید فاکتورهای فروش را بصورت آنلاین سفارش دهید؟ ما طیف گسترده ای برای فاکتورها و برگه های فروش سفارشی برای برآورده ساختن نیازهای شما در اختیار داریم. چه به فرم های 2 برگی و چه فاکتورهای 3 برگی نیاز داشته باشید ، مجتمع ما می توانند همه نیازهای مشتریان را فراهم کنند. بنابراین اگر به فاکتور فروش سفارشی نیاز دارید ، ما به شما کمک می کنیم. ما در تمام مراحل کار با شما در ارتباط خواهیم بود تا از صحت تمام اطلاعات و مطابقت فاکتورهای شما با هویت برند خود اطمینان حاصل کنید.

فاکتورها به صورت دفترچه با 100 برگ در هر بسته چاپ و ساخته می شوند. شما این گزینه را خواهید داشت که تعداد قطعات ، شماره گذاری ، اندازه ، مقدار ، رنگ و غیره را انتخاب کنید. ما طیف گسترده ای از الگوها را ارائه می دهیم ، بنابراین آنچه که طبق سلیقه و نیاز شما است را انتخاب نمایید. شما همچنین می توانید فاکتورهای فروش را به صورت تمام رنگی سفارش دهید. شایان ذکر است که خدمات چاپ ام نود مقرون به صرفه ، حرفه ای و با کیفیت عالی است.

مشخصه بارز ام نود  ، تعهد آن ها در ارائه محصولات برتر است که تضمین می کند شما بهترین قیمت را برای یک محصول دریافت می کنید. فاکتورهای فروشی که در ام نود طراحی و چاپ می شود هم در اندازه A4 و هم در اندازه A5 و b4 b5 , b6  قابلیت سفارشی شدن دارند.

  • Modir
  • اردیبهشت 29, 1402
  • 90 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه

جایزه 10 الی 100 هزار تومانی بدون قرعه کشی

فقط کافیست ابتدا عضو سایت شوید و سپس در صفحه اصلی  شارژ کیف پول انتخاب کنید 

کیف شما شارژ شد  حالا می توانید استفاده کنید