چاپ اختصاصی لیوان (ماگ)

نهای روز مادر

 ماگ چست :

ماگ لیوان های سرامیکی هستند که بیشتر برای نوشیدن قهوه، شکلات داغ، نسکافه، چای و … استفاده می شود. طراحی این لیوان ها برای افراد جذاب است. فنجان های سرامیکی در اندازه ها و طرح های مختلفی وجود دارند اما حجم اکثر فنجان ها 350 میلی لیتر است که دو برابر یک فنجان چای است.

از ماگ ها برای هدیه فانتزی و  تزیین نیز استفاده می شود. این لیوان ها کاربردهای زیادی دارند اما بیشتر آنها برای نوشیدنی های گرم در طول روز استفاده می شود.

یکی از مهمترین کارایی ماگ هدیه خاص هست مه می توانید دوستان و عزیزنتان را با ان خوشحال کنید  الخصوص کسانی که بیشتر به لیوان مصرفی خود حساس هستند 

چاپ روی لیوان  (ماگ) سفید سرامیکی

یکی از فانتزی ترین و  پرفروش ترین ن و خاطره انگیز ترین ماگ های موجود چاپ عکس روی لیوان سفید سرامیکی می باشد. این لیوان ها یکی از بهترین و به صرفه ترین هدایای  می باشند. به علت چاپ کیفیت زیاد تصاویر و درخشندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد که بسیار مناسب برای هدایای فانتزی  که می خواهید غافلگیر کنید و هم برای تبلیغات هم موثر است . قابلیت چاپ مشخصات شرکت و لوگو و هر چیزی که نیاز هست  وطرح وهم تصاویر مورد نظر شما را دارا هست  . فروشگاه ام نود  به سفارش  طراحی و چاپ  لیوان های سرامیکی را با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهید  تضمین کیفیت و قیمت مناسب  را دارد 

جهت سفارش آنلاین محصول  

سفارش از فروشگاه ام نود   

و هم از طریق تلگرام / ایتا و سروش و بله  با شماره 09025550301  پیام دهید  پیشتبان های سایت سفارش شما را ثبت و راهنمایی های لازم انجام  می شود 

 

ماگ

مشخصات ماگ (لیوان)

 جنس لیوان: سرامیکی
 درجه کیفی لیوان سرامیکی: A
 قطر:۸، ارتفاع:۹.۸
 دوام : قابل شستشو و استفاده کامل
 ابعاد قابل چاپ : ۲۰x۹.۳
 وزن لیوان: ۲۴۰ گرم

ماگ حرارتی چیست؟

ماگ حرارتی (لیوان جادویی) از دسته لیوان های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است. هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد رنگ لیوان مشکی خواهد بود ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت داده و پوشش کم کم محو و نقش روی لیوان مشخص می گردد.

 لیوان حرارتی یا جادوئی

چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادوئی یکی از جذاب ترین کادو ها  در در بین مشکل پسندان می باشد . لیوان جادویی در ابتدا مشکی بوده و هیچی عکسی در حالت معمولی روی آن دیده نمی شود کاملا مشکی دیده می شود  ولی با ریختن آب جوش و مایعات داغ در داخل آن عکس نمایان  می شود. به خاطر جادویی بودن آن هدیه بسیار مناسبی برای سورپرایز و غافلگیری عزیزانتان می باشد.

فروشگاه ام نود  به سفارش  طراحی و چاپ  لیوان های سرامیکی را با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهید  تضمین کیفیت و قیمت مناسب  را دارد 

جهت سفارش آنلاین محصول  

سفارش از فروشگاه ام نود   

و هم از طریق تلگرام / ایتا و سروش و بله  با شماره 09025550301  پیام دهید  پیشتبان های سایت سفارش شما را ثبت و راهنمایی های لازم انجام  می شود 

ماگ حرارتی
چاپ روی لیوان حرارتی جادویی (ماگ حرارتی)

مشخصات لیوان حرارتی یا جادوئی :

  • جنس لیوان : سرامیکی، چینی
  • نوع چاپ : سابلیمیشن حرارتی
  • رنگ لیوان : در حالت سرد مشکی و در حالت داغ سفید
  • سایز قابل چاپ : ۲۰x۹٫۵ سانتی متر
  • ابعاد لیوان : ارتفاع لیوان ۹٫۵ سانت و قطر ۸ سانت
  • شستشو : شستشو با ابر نرم و با دست

ماندگاری چاپ برروی لیوان های حرارتی چقدر است؟

موادی که در بدنه ماگ های حرارتی باعث تغییر رنگ شده مواد لوکودای هستند این مواد به دما حساس هستند و از رنگ های ترانما می باشند که با تغییر حرارت مرئی می شوند. این مواد به خوبی مقاوم هستند و در صورت شستشو دچار آسیب دیدگی نیز نمی شوند و تنها باید مراقب خط نیافتادن آنها بود.

بدین ترتیب در شستشو با دست مشکلی برای لیوان پیش نمی آید و چاپ آن از بین نمیرود. اما در صورتی که با سیم ظرفشوئی و یا اسکاچ شسته شود ممکن است سطح بیرون خش برداشته و آسیب ببیند. پس باید در نگهداری آن کمی دقت به خرج داد.

همچنین خاصیت جادوئی لیوان های حرارتی برای همیشه ماندگار است بعد از مدتی از بین نمی رود و مرور زمان بر آن اثرگذار نیست. لیوان های حرارتی دارای طول عمر بالایی هستند و کیفیت عکس را تا چندین سال حفظ می کنند و اگر قصد هدیه دادن داشته باشید، خیالتان کاملا راحت خواهد بود.

آیا ماگ حرارتی برای سلامتی مضرر است؟

با توجه به اینکه ماگ ها از سرامیک ساخته شده اند و تا کنون هیچ شواهدی بر مضرر بودن سرامیک برای بدن اثبات نشده است، می توان گفت که ماگ ها هم بی خطر و کاملا سالم هستند، البته بر روی دیواره بیرونی ماگ های حرارتی از جوهر استفاد شده است که آن هم ربطی به داخل ماگ ندارد!

نکات استفاده از ماگ حرارتی

ماگ های حرارتی عمر طولانی دارند و خاصیت جادویی آن مادام العمر است. اما اگر نتوانید در نگهداری از آن خوب عمل کنید ممکن است طرح اصلی لیوان آسیب دیده و یا خاصیت خود را از دست بدهد. در ادامه نکات استفاده از ماگ حرارتی را به شما یاد آوری خواهیم کرد.

  • به هیچ عنوان لیوان جادویی خود را به وسیله اسکاچ سخت و یا سیم ظرفشویی نشویید چون ممکن است که جوهر خارجی لیوان شما آسیب ببیند.
  • همواره حواستان باشد که این نوع ماگ ها را درون مایکروفر، فر و یا دیگر انواع وسایل گرمایشی نگذارید چون ممکن است خاصیت حرارتی خود را از دست بدهد.
  • اکثر لیوان های سرامیکی قابلیت گذاشتن درون ماشین ظرفشویی را دارند اما بهتر است که این نوع لیوان ها به کمک ابر نرم و مایع ظرفشویی شسته شوند.
  • اصلا لیوان حرارتی خود را توسط مواد لکه بر و سفید کننده مانند وایتکس نشویید زیرا ممکن است به قسمت جوهر حرارتی آن آسیب وارد شود. همانطور که گفتیم مناسب ترین روش شست و شو به کمک ابر نرم و مایع ظرفشویی است.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه

جایزه 10 الی 100 هزار تومانی بدون قرعه کشی

فقط کافیست ابتدا عضو سایت شوید و سپس در صفحه اصلی  شارژ کیف پول انتخاب کنید 

کیف شما شارژ شد  حالا می توانید استفاده کنید