عکس روی تابلو فرش

چاپ عکس روی فرش(تبدیل عکس به قالیچه)

در حال حاضر با توجه تکنولوژی روز دنیا و همچنین دستگاه‌های مدرن امروزی، چاپ هر نوع عکسی بر روی فرش امکان پذیر شده است و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود ، یک عکس را انتخاب کرده و چاپ کنید.

مزایای چاپ تابلو فرش

  • مقرون به صرفه بودن نسبت به بافت تابلو فرش
  • در کمترین زمان ممکن حتی یک روزه آماده می باشد
  • کیفیت بسیار بالای رنگ تا 256 رنگ در یک تصویر
  • قابل شستشو
  • سایز A3
  • ویرایش عکس داخواه
  • ارسال با پست به سراسر کشور
  • قابل نصب بروی انواع قاب های فرش

 

تبدیل عکس به فرش

تبدیل عکس به فرش در چاپ ام نود  یکی از ماندگارترین و نفیس ترین هدایایی است که می توانید به عزیزانتان و مشتریان   بدهید. کیفیت چاپ تابلو فرش بسیار بالا بوده و از 256 رنگ استفاده میکند. زمان انجام چاپ برعکس بافت تابلو فرش بسیار سریع  انجام گردد که بسیار در شما صرفه جویی می کند. قیمت تمام شده تابلو فرش بسیار پایین تر از بافت فرش می باشد که باعث شده بسیار پرطرفدار باشد. استقبال از این هدیه بی نظیر بسیار زیاد و مورد پسند عموم می باشد.

فروشگاه ام نود  با استفاده از به روز ترین متدر روز دنیا اقدام به  تبدیل عکس روی فرش کرده ایم. سیستم چاپ سابلیمیشن می باشد  که از درخشندگی و شفافیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

چاپ عکس دلخواه روی تابلو فرش  یکی از لوکس ترین ابزار دکوراسیون محیط می‌باشد که برای تزئین خانه و محل کار استفاده می شود.  ما در مجموعه فروشگاه ام نود بهترین خدمات عکس رو تابلو فرش را به شما ارائه می دهیم.

چاپ هر نوع عکسی بر روی فرش

جهت استعلام قیمت و سایز های مختلف تماس بگیرید 09025550301 ایتا / بله / واتساپ / تلگرام

معرفی انواع روش‌های چاپ عکس روی تابلو فرش

عکس شما با استفاده از دستگاه‌های مخصوص بر روی یک فرش کاملا خام و سفید رنگ چاپ می‌شود. این فرش خام و سفید رنگ به صورت ریزبافت است و اصطلاحا به آن ۱۲۰۰ شانه می‌گویند، توسط دستگاه‌های بافندگی در رول‌های با متراژ بالا تولید می‌شوند و سپس آن‌ها را به اندازه‌های کوچکتر و استاندارد برش داده و دوردوزی می‌کنند. این فرش‌ها دارای جنس نخ پلی استر یا فیلامنت می‌باشند که کاملا بدون پرز و نسبتا براق هستند.پس از چاپ عکس روی فرش، به قسمت دوخت ریشه فرستاده می‌شود و در نهایت در صورت درخواست مشتری، قاب شده و ارسال می‌گردد.

شما میتوانید تابلو فرش خود را به دو صورت تک رو و دورو سفارش دهید. در سفارش تک رو عکس فقط بر سطح رویی فرش چاپ میشود و زمینه پشت فرش خالی میماند. در چاپ دو رو عکس هم در رو و هم به صورت آینه ای در پشت فرش چاپ میشود. در چاپ دو رو فرش همانند فرش بافته شده به نظر می آید.

۲ روش رایج برای چاپ عکس روی فرش  وجود دارد که در زیر به معرفی آن میپردازیم.

۱-      چاپ کلاریس روی فرش

چاپ کلاریس مدرنترین نوع چاپ بر روی تابلو فرش ماشینی می‌باشد که در این حالت به صورت جوهرافشان، چاپ مستقیما روی فرش انجام می‌گیرد .در چاپ کلاریس هیچگونه محدودیت رنگی وجود ندارد و عینا رنگ‌های عکس به صورت دیجیتال روی فرش چاپ می‌شود که فقط بسته به کیفیت عکس ممکن است که نتیجه‌ی نهایی کار کمی مات و یا قدری به رنگ سرخ به نظر برسد.

۲-     چاپ عکس روی تابلو فرش با روش سابلیمیشن (حرارتی)

چاپ حرارتی سابلیمیشن سریعترین حالت چاپ بر روی فرش می‌باشد . در این نوع چاپ ابتدا عکس سفارشی با پرینترهای مخصوص روی کاغذ روغنی مخصوص چاپ می‌شود و این کاغذ بر روی فرش سفید و خام که از پیش بافته شده است در دستگاه سابلیمیشن قرار می‌گیرد. در نهایت دستگاه با پرس و به صورت حرارتی ظرف مدت کوتاهی رنگ کاغذ را به تابلو فرش منتقل کرده و تثبیت می‌کند (که این مدت زمان ممکن است بسته به جنس نخ تابلوفرش، از چند ثانیه تا چند دقیقه به طول انجامد.)

نحوه سفارش عکس روی فرش و قالیچه

برای سفارش عکس بر روی قالیچه در ابتدا باید عکس مورد نظرتان را برای ما ارسال نمایید تا کیفیت آن از سوی کارشناسان تایید شود و پس از آن ابعاد مورد نظرتان را اعلام نمایید تا قیمت چاپ عکس روی قالیچه جهت سفارش مورد نظر شما مش

                                             ثبت سفارش: 09025550301  –  04133341695

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه

جایزه 10 الی 100 هزار تومانی بدون قرعه کشی

فقط کافیست ابتدا عضو سایت شوید و سپس در صفحه اصلی  شارژ کیف پول انتخاب کنید 

کیف شما شارژ شد  حالا می توانید استفاده کنید